Vi er heldige hytteeiere og glade skattebetalere, men stat og kommune har dratt inn cirka fire millioner så langt. Gleden avtar nok om vi må betale enda mer skatt nå.
Nysnø-sjef Siri M. Kalvig er bevæpnet med mange milliarder statlige kroner og et gruelig vanskelig mandat. Hun synes at Europa har et innovasjonsproblem. Og at Norge sliter med næringspolitikken.